Thursday, February 14, 2013

KoNvoi CuTi CNY

Assalamualaikum buat2 semua rakan2 blogs & pmbaca2 blogs kuh ini... :) sekian lame xberjumpa . akhirnya d mulai dengan post yg pertama dari aq dlm tahun 2013 . Almaklumlah terdapat sikit kesibukan sejak akhir2 nie.. nk cari time utk taip blogs pon xde time lg.. skali skala boleh lah..cerita kali ni biasa jer.. konvoi ke air terjun gunung lumut.. kat mana tu? area kluang johor . xde lah best sgt pon.. tp cukuplah sekadar melepaskan gian nk mandi gunung... hahah.. ini semua POYO.. aptb~ xde lah ramai mana pon yg ikut konvoi kita kali nih.. dalam 16 biji kereta jerk.. kite orang ni uji kali ni sebab cuaca x mengizinkan sgt , hujan lah pulak kat sana :D .. tapi tu semua xmenghalang sgt pon utk kiteorg wt BBQ .. mmg tebaik lah lapo2 dpat mkan ayam... nyum2.. haha.. lepas puas kiteorg mandi.. kiteorg bersiap2 lah utk balik rumah.. tp sebelum tu kiteorang sempat jugak singgah kejap kt bandar kluang.. selepas penat berjalan kiteorg pun brtolak pulang ke umah dalam pukul 6 petang.. sekian..... :)

5 comments:

  1. uit..chooyy..hidup lg rupenyer blog ni..ingtkan matik dh...ehehhe...

    ReplyDelete
  2. perli kuat............


    ?????
    tengggggggggggggggggggggggggssssss~

    :)

    ReplyDelete
  3. amboi.... mana tahu... aku... ada blog... nie... heehee xpe.. nanti... aku,,,, apa yg menarik dalam.. entri.. amin,, yea...huuhhu ok..

    ReplyDelete
  4. miza : xpe aq oke jerk... chill :)


    humaira : xde ape yg best pon.. bese2 jerk :)

    ReplyDelete