Wednesday, December 7, 2011

the hardest thing about realizing u don't love me . is that u spent so much time that what u did !

Heeii.. tolong². jgn buang masa sy.. Xsyg ckap Xsyg, jgn sebut syg.. semuanya hanye menambahkan sakit hati & kekecewaan jer dlm hati nie.. bukan je buang masa, $$$ pon terluak jugak kan.. bukan nyer dlm hidup nie kita berkira cuma xnak mmbuat sesuatu yg sia2 kan..

Don't trying call me b, abg, hubby , by , syg, bbboyz, or something else mean nye SAYANG!! Ini bukannya permainan…..Ini bukannya sandiwara… Aq cume nk kau mengerti perasaan ini..Kau nk berkawan? kwn mmglh kawan tp ade cara nyer ,bukan mcm too kan.. npe lah byk yg aq jumpa mcm nie skrg nie.. nampak mcm serius.. last² ?? APTB ... pelik larrr.. nape mesty macam niee.. xphm ape erti kawan tu... betul lh kn bila berkawan nie ade batas nyer.. so jgnlah sekali² bila berkawan sehingga bg harapan pd seseorg tu.. pedih taw .. so bila dh jd mcm tu, makna nya dia hnye pemberi HARAPAN PALSU... betul X ? =)

4 comments:

  1. ha betul!!!.. akak pun marah kalo org yang jenis2 mcm ni.. hmm bukan kene kat akak la.. few kawan2 akak mcm tu.. suka buat orang mcm tu.. bila tanya napa? dia ckp saja suka2 n ader advantage, bila susah ade hubby leh tolong.. ha.. itu mcm punya orang pun ada ka?grrrr!!

    ReplyDelete
  2. org macam nie bukan ape kak..
    xpikir perasaan org ...
    tu jer.. =)

    ReplyDelete
  3. sabar laa keyh :)

    ReplyDelete
  4. ngah sabar lh nieee..
    klau x dah lme ngappp!!! jewk..
    hihihi =D

    ReplyDelete